Fleksibel transport benyttes der hvor det er få reisende på hele eller deler av en strekning.
-
Hvorfor er noen holdeplasser flyttet eller nedlagt?
Endring av holdeplass kan blant annet skje pga. trafikksikkerhet, framkommelighet eller bruken av holdeplassen.
-
Jeg ønsker å komme med tilbakemelding til plassering av ny holdeplass eller holdeplassnavn. Hvor gjør jeg dette?
Ta kontakt med oss gjennom vårt kontaktskjema.
-
Hvorfor har dere endret navn på holdeplassen?
Enkelte holdeplasser har fått en navneendring, fordi det tidligere navn var misvisende til plassering av holdeplassen. Endring av navn på holdeplass gjøres i samarbeid med kommunen den respektive holdeplassen befinner seg i.
-
Hvorfor har dere delt opp noen linjer, f.eks. 310?
Vi har delt opp linjene for å øke fleksibiliteten i tilbudet. Linje 310 Fannrem - Trondheim Sentralstasjon - Stjørdal er delt til 310 Fannrem - Trondheim og linje 311 Trondheim - Stjørdal.
-
Min holdeplass har ikke Sanntidsinfo. Hvordan skal jeg vite når bussen går?
Du kan laste ned appen AtB og søke opp holdeplassen du ønsker å reise fra. Sanntidsinformasjon vises i gult.
-
Kan barnesete forhåndsbestilles?
Nei, det er ikke mulig.