Kan jeg fylle på en konto i AtB-appen?

Nei, det er ikke mulig å fylle penger på en konto i AtB-appen. For dette venter vi på en løsning fra en tredjepart.

Du kan derimot kjøpe billetter og sende denne til andre i AtB-appen. Du finner mer informasjon om hvordan her.

Du kan fortsatt kjøpe billett på vegne av andre i AtBs nettbutikk for reiser med t:kort på buss og trikk.

Ofte stilte spørsmål

    1. Start appen på nytt: Lukk appen helt, og åpne den igjen.
    2. Start telefonen på nytt: Slå av telefonen og slå den på igjen.
    3. Oppdater appen: Sjekk om du har den nyeste versjonen av appen i App Store eller Google Play Store.

    Vi anbefaler at du slår på automatiske oppdateringer i telefonens innstillinger.

    Hvis ingenting av dette hjelper, ta gjerne kontakt med kundeservice.

  • Akkurat nå kan du dessverre ikke ha både et fysisk t:kort for buss og kjøpe hurtigbåtbilletter i AtB-appen.

    Dersom du prøver å kjøpe en hurtigbåtbillett i appen, men har en periodebillett på buss og bruker t:kort, vil du i AtB-appen bli bedt om å bytte over fra t:kort til mobilen for alle billettene dine. Om du ønsker å bytte tilbake til t:kort etter at båtbilletten er brukt opp kan du enkelt gjøre det under «min profil».

  • I appen AtB vil avganger i sanntid ha en grønn prikk foran seg. Tidspunkt uten grønn prikk er rutetid.

    For å se rutetiden på en avgang som viser sanntid kan du trykke på den og se planlagt rutetid streket over.

    På skjerm ved holdeplasser er alle avganger i sanntid med mindre det står "ca." foran tidspunktet, som betyr rutetid.