Kontakt oss
Finn kontaktinformasjon og åpningstider. Har du innspill eller spørsmål? Vi hører gjerne fra deg!
Åpningstider påsken 2024
Påsken 2024
Telefon | AtB kundesenter | Sosiale medier og chat | Hittegods | AtB Bestill | |
---|---|---|---|---|---|
25. mars | 0700 - 1800 | 1000 - 1700 | 0800 - 1800 | 1000 - 1400 | 0700 - 2100 |
26. mars | 0700 - 1800 | 1000 - 1700 | 0800 - 1800 | 1000 - 1400 | 0700 - 2100 |
27. mars | 0700 - 1800 | Stengt | 0800 - 1800 | Stengt | 0700 - 2100 |
Skjærtorsdag (28. mars) | 1000 - 1700 | Stengt | 1000 - 1700 | Stengt | 1000 - 1800 |
Langfredag (29. mars) | 1000 - 1700 | Stengt | 1000 - 1700 | Stengt | 1000 - 1800 |
Påskeaften (30. mars) | 0900 - 1700 | Stengt | 1000 - 1700 | Stengt | 0900 - 1700 |
1. påskedag (31. mars) | 1000 - 1700 | Stengt | 1000 - 1700 | Stengt | 1000 - 1800 |
2. påskedag (1. april) | 1000 - 1700 | Stengt | 1000 - 1700 | Stengt | 1000 - 1900 |
Chat
Du finner chatten vår nederst i høyre hjørnet.
Åpningstider
- Mandag - fredag: 08:00-18:00
- Lørdag: 10:00-17:00
- Søndag, høytids- og helligdager: 10:00-17:00
Telefon kundeservice
Vi hjelper deg med ruteopplysning og dine spørsmål.
Telefon og åpningstider
Kontaktskjema
Send oss spørsmål, klager og innspill.
AtB kundesenter
Du finner oss i Prinsens gate 41 i Trondheim.
Åpningstider
- Mandag - fredag: 10:00-17:00
- Lørdag, søndag og hellig- og høytidsdager: Stengt
Sosiale medier
Ta kontakt med oss på Facebook eller X.
Åpningstider
- Mandag - fredag: 08:00-18:00
- Lørdag: 10:00-17:00
- Søndag og hellig- og høytidsdager: 10:00-17:00
Bestillingstransport og 67pluss
Bestillingsinformasjon
Slik bestiller du
Ring tlf. 02867 for bestilling (ordinær mobiltakst).
Åpningstider:
- Mandag -fredag: 07:00-21:00
- Lørdag: 09:00-18:00
- Søndag og hellig- og høytidsdager: 10:00-19:00
t:kort bedrift
Kontaktskjema
Kontaktskjema for bedrifter som har spørsmål om en eksisterende reisekontoavtaler. Normalt svarer vi deg innen tre virkedager.
Post og faktura
Postadresse
AtB AS
Prinsens gate 39
7011 Trondheim
Fakturainformasjon
Fakturaadresse
AtB AS
Prinsens gate 39
7011 TRONDHEIM
Betalingsbetingelse
AtB krever 30 dagers forfall fra datoen for mottak av korrekt faktura (inkl. eventuelle vedlegg/grunnlag) - dersom annet ikke er særskilt avtalt
Krav til fakturaen
I tillegg til kravene satt i Bokføringsforskriften må fakturaen
- være stilet til korrekt firmanavn og organisasjonsnummer.
- ha overnevnte fakturaadressen på seg da fakturaadressen ikke kan være til andre/avvikende lokasjoner eller adresser
- inneholde avsenders organisasjonsnummer og bankkontonummer.
- være tydelig og lesbar.
- ha eventuell påbudt kontraktsreferanse eller innkjøpsreferanse/bestillers navn i feltet «Deres ref.» (se mer informasjon om plassering for EHF)
Fakturaer som ikke oppfyller kravene vil bli returnert.
Slik sender du faktura
Du kan kun sende faktura elektronisk, fortrinnsvis som elektronisk faktura (EHF) eller per e-post.
Elektronisk faktura (EHF)
AtB er registrert som mottaker ELMA-registeret, og kan følgelig motta fakturaer i formatet EHF.
Elektronisk fakturaadresse: 0192:994686011
Se mer informasjon om EHF fra Direktoratet for forvaltning og økonomistyring.
E-post
Om du ikke kan bruke EHF kan du sende faktura per e-post til faktura@atb.no.
Tekniske krav til faktura per e-post:
- E-posten må ha tekst i emnefeltet da e-poster uten emne blir stoppet i systemet.
- Fakturaer kan kun være av filtypen PDF eller TIF, og dokumentformatet må være A4
- En e-post kan kun inneholde én faktura-fil, og eventuelle vedlegg til fakturaen kan kun være inkludert i selve faktura-filen som påfølgende sider, ikke som separate filer i eposten
- Hver fil kan være maks 32MB
E-postadressen behandles maskinelt, og kan ikke inneholde annet enn fakturaer, kreditnotaer og eventuelle purringer.
Organisasjonsnummer
994686011MVA