ikon av kundebehandler med headset

Kontakt oss

Finn kontaktinformasjon og åpningstider. Har du innspill eller spørsmål? Vi hører gjerne fra deg!

 

Chat

Du finner chatten vår nederst i høyre hjørnet.

Åpningstider
  • Mandag - fredag: 08:00-18:00
  • Lørdag: 10:00-17:00
  • Søndag, høytids- og helligdager: 10:00-17:00 


Telefon kundeservice

Vi hjelper deg med ruteopplysning og dine spørsmål.

Telefon og åpningstider
  • Tlf. 02820 for ruteopplysning, kundeservice og sentralbord
  • Tlf. 177 for ruteopplysning
    Begge nummer koster ordinær mobiltakst å ringe

Åpningstider:

  • Mandag - fredag: 07:00-18:00
  • Lørdag: 09:00-17:00
  • Søndag og hellig- og høytidsdager: 10:00-17:00 


Kontaktskjema

Send oss spørsmål, klager og innspill.

Fyll ut kontaktskjema


AtB kundesenter

Du finner oss i Prinsens gate 41 i Trondheim.

Åpningstider
  • Mandag - fredag: 10:00-17:00
  • Lørdag, søndag og hellig- og høytidsdager: Stengt 


Sosiale medier

Ta kontakt med oss på Facebook eller X

Åpningstider
  • Mandag - fredag: 08:00-18:00
  • Lørdag: 10:00-17:00
  • Søndag og hellig- og høytidsdager: 10:00-17:00 

Bestillingstransport og 67pluss

Bestillingsinformasjon

Slik bestiller du

Ring tlf. 02867 for bestilling (ordinær mobiltakst).

Åpningstider:

  • Mandag -fredag: 07:00-21:00
  • Lørdag: 09:00-18:00
  • Søndag og hellig- og høytidsdager: 10:00-19:00 

Se rutetider for bestillingstransport.


t:kort bedrift

Kontaktskjema

Kontaktskjema for bedrifter som har spørsmål om en eksisterende reisekontoavtaler. Normalt svarer vi deg innen tre virkedager.

Fyll ut kontaktskjema


Post og faktura

Postadresse

AtB AS
Prinsens gate 39
7011 Trondheim

Fakturainformasjon

Fakturaadresse

AtB AS
Prinsens gate 39
7011 TRONDHEIM

Betalingsbetingelse

AtB krever 30 dagers forfall fra datoen for mottak av korrekt faktura (inkl. eventuelle vedlegg/grunnlag) - dersom annet ikke er særskilt avtalt.

Krav til fakturaen

I tillegg til kravene satt i Bokføringsforskriften må fakturaen

  • være stilet til korrekt firmanavn og organisasjonsnummer.
  • ha overnevnte fakturaadressen på seg da fakturaadressen ikke kan være til andre/avvikende lokasjoner eller adresser
  • inneholde avsenders organisasjonsnummer og bankkontonummer.
  • være tydelig og lesbar.
  • ha eventuell påbudt kontraktsreferanse eller innkjøpsreferanse/bestillers navn i feltet «Deres ref.» (se mer informasjon om plassering for EHF)

Fakturaer som ikke oppfyller kravene vil bli returnert. 

Slik sender du faktura

Du kan kun sende faktura elektronisk, fortrinnsvis som elektronisk faktura (EHF) eller per e-post.

Elektronisk faktura (EHF)

AtB er registrert som mottaker ELMA-registeret, og kan følgelig motta fakturaer i formatet EHF. 

Elektronisk fakturaadresse: 0192:994686011

Se mer informasjon om EHF fra Direktoratet for forvaltning og økonomistyring.

E-post

Om du ikke kan bruke EHF kan du sende faktura per e-post til faktura@atb.no (denne e-postadressen gjelder bedrifter. Privatpersoner bes sende gjennom kontaktskjema). 

Tekniske krav til faktura per e-post:

  • E-posten må ha tekst i emnefeltet da e-poster uten emne blir stoppet i systemet. 
  • Fakturaer kan kun være av filtypen PDF eller TIF, og dokumentformatet må være A4
  • En e-post kan kun inneholde én faktura-fil, og eventuelle vedlegg til fakturaen kan kun være inkludert i selve faktura-filen som påfølgende sider, ikke som separate filer i eposten
  • Hver fil kan være maks 32MB

E-postadressen behandles maskinelt, og kan ikke inneholde annet enn fakturaer, kreditnotaer og eventuelle purringer. 

 

Organisasjonsnummer
994686011MVA