Refusjon saldo Mobillett konto

Vi avvikler nå AtB Mobillett og AtB Mobillett konto. Her finner du digitalt skjema for refusjon.
We are now closing Mobillett and Mobillett account. Find information in English further below.

Vi anbefaler deg å bruke opp saldoen. Har du ikke mulighet til å bruke saldoen, kan du allerede nå søke om refusjon i skjemaet under. Vi refunderer kun saldo, ikke allerede kjøpte billetter. Billetten din i AtB Mobillett vil være gyldig helt til den utløper, selv om billettypen ikke lenger kan kjøpes.

Merk at på grunn av stor pågang vil vi kunne ha lengre behandlingstid enn normalt.

Slik gjør du:

• Fyll ut skjemaet under og send inn søknad om refusjon av saldo på din AtB Mobillett konto.
• Hvis du er underbruker av en annen bruker, må du fjernes som underbruker før du kan søke om refusjon.

Personvern

Vi tar ditt personvern alvorlig. Når du sender inn skjema for refusjon vil all informasjon krypteres og legges i AtBs interne saksbehandlingssystem. Alle saksbehandlere er underlagt taushetsplikt og alle henvendelser behandles konfidensielt.

*Vi gjør oppmerksom på at krav fremmet etter 30. april 2027 er foreldet.

Information in English:
  • The AtB Mobillett and AtB Mobillett account are being closed.
  • We advise to use up your account balance. If not possible, apply for a refund using the form provided below. Only the account balance will be refunded; purchased tickets are not eligible for refunds but remain valid until expiry.

  • Due to high demand, processing times for refunds may be longer than usual.

  • Personal information submitted for refunds will be encrypted and confidentially handled within AtB's internal case management system.

  • Refund claims must be submitted by April 30, 2027, to avoid expiration.

(Kopi)

Nummeret må være tilknyttet din Mobillett konto
Ingen fil lastet opp...
Velg fil